Fredagen den 13:e

Har faktiskt inte upplevt någon otur idag mer än att jag inte somnade förren 06 i morse o vakna 11 så trött är jag.
O ingen olycka råkade jag ut för när jag körde fram och tillbaka till malmö i mörker och pissregn.

Sitter här i min ensamhet och kollar på Idol 2009 och har en massa ljus tända.
Blir nog sängen tidigt känner jag.
M är i Danmark och kommer väl hem på söndag, faktiskt ingen aning jag har ju inte med den saken att göra längre.
I morgon är det dags för kalas då kusin ska firas.

Hela veckan har varit skit faktiskt, mög väder och man blir bara så deprimerad.
Det börjar sjunka in mer o mer nu att jag faktiskt ska flytta och att det inte längre är VI, men mitt hopp sviker mig inte än.
O det är skönt o veta att det i alla fall inte är J som han vill ha.
Denna veckan har det varit ensamt, känner mig som du sa det ensammast i världen men samtidigt har det varit skönt o varit själv. Att få vara ledsen utan att någon ska ifrågasätta o säga till en att det är inget att vara ledsen över.

Igår var jag i Malmö o på centan med Reka, riktigt trevligt och superkul att få träffa henne igen. Allt för längesedan.
Du får en alltid på bra humör.

O just nu vill jag bara åka till värmen men har ingen att åka med:(
Ska man sälja allt man äger o har kanske och bara sticka helt själv och se vart man hamnar?

Nä reklamen är slut.
Ha en trevlig kväll fuckers!

Alla andra har väl FREDAGSMYS nu!!!??

 

/LArveN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0