Såra mig inte mer..

I tear my heart open, I sew myself shut
And my weakness is that I care too much
My scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel




En dag full av tankar men dock inga tårar än. Men hjärnan går verkligen på högvarv, tårarna vill fram men jag orkar inte gråta idag.
Pappa kom och lämna min lilla älskling runt 13, underbart med sällskap och en som verkligen uppskattar en.
Idag har dammråttorna jagats, Max har blivit badad och det har blivit två hyffsat långa promenader.
Jag ska snart slänga mig på soffan igen och fortsätta mysa med Max och sen blir det nog en film efter att M kommit hem från jobb.

                                            
                                         

Att tankarna snurrat extra mkt denna helgen beror nog på vad du sa till mig i fredags när du va lite för rund under fötterna.
Samtidigt som jag blir glad och hjärtat slår ett extra slag så vet jag att jag måste sansa mig och verkligen tänka efter en gång extra.
Jag vet ju att du egentligen inte menar vad du sa elelr ja kanske lite utav de men långt ifrån allt.
Jag vill inte att du ska säga saker till mig som du inte menar till 100%, du sårar mig bara ännu mer och jag känner bara hur det gör ännu mer ont i hela kroppen.
Och nej jag gör mig inte själv till ett OFFER men denna smärta är en smärta jag aldrig tidigare upplevt.
Trodde inte man kunde må som jag gör nu, ingen mat smakar gott och att man kan sova så dåligt? Jag som alltid sover som en stock i vanliga fall vad händer med mig?

Du betyder fortfarande allt för mig men snälla såra mig inte mer nu, jag behöver verkligen inte det.

Jag letar lägenhet febrilt, ingen som har en fin billig lägenhet ledig snart?

Nä nu blir de mer mys med Max och invänta kvällens film på 4:an "Heartbreak Hotel"

/LArveN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0