100417

Har varit en behaglig och lugn lördag än så länge.
Jag passade på att sortera bland en massa gamla tidningar och papper, satte in i pärmar och fick fixat i ordning!
Runt 13.30 ringde det på dörren och jag fick ett besök av en person som jag inte träffat på en si sådär 6 år o som jag faktiskt saknat en del att prata med. Han har precis kört hem! Kom snart och hälsa på igen för jag tror du tyckte de va lika trevligt som jag och när vi nu satt o prata så känns det inte som det är så längesedan vi umgicks.
De blir absolut en tur till dig i GBG i sommar!!

Vad har kvällen annars att erbjuda då? Antagligen ingenting men det är kanske ganska bra med tanke på att jag ska träffa Philip o hans mamma i morgon kl 13.

Skulle nu oxå vilja tacka Sandra för en supermysig kväll igår med massor utav prat, vi hade en hel del att ta igen, ännu mera skratt, en del nintendo spelande och en massa god mat. Kom snart igen det är alltid lika roligt o ha dig här.

Kl 02.18 i natt ringde min mobil, det var en viss person som bara ville berätta att han satt sidan om Magnus Betnér och spela poker! Du är rolig du ringer mitt i natten du kunde väl väntat tills idag. Men du vet att du får ringa när du vill och samtidigt är jag ganska avundsjuk på dig som fick sitta sidan om honom o spela. Men jag fick ju faktiskt se honom i torsdags live och det är jag väldigt glad för. En riktig toppenkväll blev det.

 Nu är det bara 8 dagar till du kommer hem! Låt de gå fort.


/LArveN





Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv min fina Pemmi. Det va underbart som vanligt att umgås med dig :) PUSS

2010-04-17 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0