Härliga helg

Helgen har varit riktigt rolig och äntligen har jag fått skratta massor igen.

I fredags bar det av mot hålan annelöv för litta pizza o snack alltid trevligt och extra roligt att Emma faktiskt är nere från Stockholm oxå.
07.10 steg jag upp ur sängen igår lördag då det var jobb på schemat. Cederholmstivoli fanns på plats när Höganäs hade vårmarknad och eftersom Danne var i väldigt stort behov av hjälp var jag snäll och ställde upp och de ångrar jag inte. Vi hade sjukt roligt. Kl 18.30 körde jag och Emma hem ut mot annelöv igen där vi startade bastun som nästan var dagens bästa. Vi var så sjukt frusna efter en heldag ute så det var riktigt skönt. Efter bastu, dusch och mat så somna vi sött innan grabbarna hann hem.

idag körde jag mot stan för att hämta nyckel o hinna med en snabb dusch innan jag körde mot Malmö.
Idag kom du äntligen hem, och det var så skönt och få se dig igen. Brun och fin och med de största leendet på läpparna. Skönt och ha dig hemma igen.

Vad kvällen bjuder på de får vi se men här tänker jag då inte sitta i alla fall.
Ha de så bra.

/LArveN

Bild

Bild


Kommentarer
Postat av: ELB

Du , en härlig helg var det !



Sjukt kul att jobba , men spec att åka karusell tyckte jag haha :D



Vi måste basta mer sen , och då blir det mer vatten ;P

Och sen måste vi ju bada också om vi köper nya bikinis !



PUSS



2010-05-01 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0