Tråkig helg

Det har varit den tråkigaste helgen på väldigt, väldigt länge.
Jag gillar nog inte detta lugna liv i min ensamhet längre helt enkelt.
Jag har hunnit med en morgonpromenad tillsammans med Malin men det var en väldigt kylig sådan men lika trevligt att träffa dig som vanligt.
Igår kväll blev det middag hos farbror Jonas med familj.
Vakna tidigt idag, ja de gjorde jag igår också. Kl 09.00 det var längesedan sist men det är väl så när man inte hittar på något speciellt på kvällen.
Morgonen började med ett samtal till syster Lina och sen blev det en timmes promenad tillsammans med Martin. det är tur man har fått prata av sig lite i alla fall annars hade jag nog spruckit.
Eftermiddagen har spenderats på balkongen när solen har velat infinna sig. Den har varit duktig på att gömma sig bakom molnen idag.

Låt veckan ha mer att erbjuda, jag vill ha något att göra!!

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer.
Ha en fortsatt skön söndag.

/LArveN





                                  Till jag får se ditt face igen:)
                                        JAG SAKNAR DIG!!!!


Kommentarer
Postat av: Mala

Du tråkar inte ut, man får skriva om vad man vill i sin egen lilla blogg. Huvudsaken man får ut det man vill. Idag har varit en tung dag. Helt slut nu. Snart blir det middag o slappa framför tvn. Avnjutit en timme på balkongen oxå med boken, skönt!

Puss finaste!

2010-04-11 @ 18:46:33
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0