Valborg

Här sitter jag i min ensamhet o klockan är bara 18.45
Lär nog sitta här i soffan och trada resten av kvällen oxå vilket jag egentligen inte vill.
Men personen i fråga som jag väntar svar från är som en snigel så de lär nog inte bli att vi ses idag.
Just nu kan de kännas som jag inte längre har några vänner men någonstans finns dom nog.
Har bara väldigt fullt upp o aldrig tid, men de blir kanske ändring på de snart. Jah HOPPAS de i alla fall för ensamheten är inte kul.
Åh Emma jag skulle befunnit mig hos dig i Sthlm, då hade vi kunnat hitta på en massa skit och leva rövare men de får bli till sommaren. En valborg i skärgården hade inte varit helt fel.

Veckan i övrigt har annars varit helt ok.
Det blev ett besök på Tropikariet i Helsingborg med G i onsdags.
Jag bara älskar lemurerna och dom verkade älska G, för alla klättra på honom. Jag fick nöja mig med att mysa med en men det var ju bättre än ingen.
G sken som ett litet barn på julafton så jag tror att besöket var ganska uppskattat.




Nä nu ska jag fortsätta ha tråkigt!

/LArveN

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du har många vänner men man måste ibland lära sig att trivas i ensamheten också. En vacker dag kanske du önskar att du hade mer tid ensam? ;) Puss

2010-04-30 @ 19:43:05
Postat av: ELB

Vännerna finns trust me !

Känner lika ibland, men man förstorar ofta upp allt i huvet också och känner sig mer ensam än vad man är..

Och så är ju jag din vän också :)



Vill också klappa lemurer ! men jag hade 5 katter och 1 hund runt mig igår iaf haha :D

puss

2010-05-01 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0