Vilken skitdag

Tankarna har bara snurrat runt, runt hela dagen o tårarna har runnit konstant nästan.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad de e som gör att jag känner att denna dagen varit riktigt pissig.
Hatar när tankarna bara snurrar och det inte går att plocka bort dom heller.
Jag vill veta vad det är som får mig att må såhär.

Lite kan vara att du beter dig så konstigt. Ena dagen ringer du o vill prata av dig, men när hon e i din närhet e du hemsk vissa gånger. Ring då inte ena dagen och säg att du vill prata till att du nästa dag bara snäser av mig.

Å att du oroar dig så mkt för att de ska bli han och jag igen glädjer mig nästan lite. Att även du mår dåligt och oroar dig. Nu fattar du kanske hur du själv betedde dig i höstas och fick mig att må? Jag njuter av att du mår dåligt jag sa ju från början att de va de jag ville.

Att veta att du bor hos henne i 17 dagar gör det inte heller lättare. Jag tror jag ska bli den där kalla Emma igen som inte visar några känslor, allt blir så mkt lättare då. Fast när jag pratar med dig går det bara inte.
Men jag blir glad att du faktiskt varje kväll hör av dig, för mig betyder det jätte mkt.
Att dagen idag har varit kass beror nog till stor del på att jag saknar dig så enormt mkt oxå. Snart, snart e du hemma igen. Jag bara hoppas att askmolnet vill flytta på sig lite så du kan komma hem.

Nu ska jag koka mig en kopp Te o avnjuta den i soffan och bara slökolla TV, o invänta dig!
Jag kan sitta här med gott samvete för i morse blev de en lång promenix.
Dagen har spenderats i solen på balkongen:) ljuvligt e de!!

/LarvEn



     Dagar, jag längtar massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0