Du är min tro, mitt hopp, min kärlek

Det sägs att det finns alltid nånting bra i det som sker
Och tron är ofta den som ger oss styrka!

Är nu inne på min sista arbetsvecka och ångesten kommer sakta men säkert krypande, eller inte sakta snarare väldigt fort. Jag vill fortsätta jobba, jag vill inte gå hemma och trada jag orkar inte det en höst till. Skillnaden är bara att denna hösten mår jag åter igen bra, jag har hittat tillbaka till mig själv och det är en himla skön känsla. Jag har idag i alla fall sökt fyra jobb så får jag hoppas att någon nappar, ska även ta tag i bemanningen så jag kan få återvända till mina underbara arbetskamrater på öster/örjas hemvårdsgrupp.

Det blev ingen kräftskiva för min del i helgen och jag fick knappt se dig alls i helgen men några timmar är bättre än inga. De hanns med en del mys i soffan, passa barn och ännu mera mys. När du sen körde iväg för en trevlig kräftskiva styrde jag stålhingsten mot jobb. Aja jag tjänade ju lite pengar denna helgen som gick o de e alltid något, pengar som kommer att behövas.
Så nu längtar jag lite extra efter helgen, lite mer än vanligt så jag får träffa dig igen. Det blir långa veckor utan ditt sällskap.

Idag är det i alla fall dags för blodgivning, sitter bara och väntar på att det är dags och sticka iväg. Annars lär det inte hända speciellt mkt i veckan mest jobb faktiskt!!
Vad hittar ni själv på för kul ute i höstrusket?
Kallt, blåsigt o en himla massa regn! VART TOG SOMMAREN VÄGEN?


Now nothin' can take you away from me
And Baby you're all that I want
When you're lyin' here in my arms
Oh - once in your life you find someone
Who will turn your world around
Bring you up when you're feelin' down
Now, nothin' could change what you mean to me..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0