En ledig torsdag

Idag ringde telefonen halv 7 och en glad röst säger godmorgon i andra änden.
Jag var inte riktigt lika glad då jag faktiskt var ledig idag, vilket du minsann hade glömt men de gör inte så mkt för jag fick ju vakna till din röst. Ja till och med två gånger då jag idag faktiskt lyckades somna om ett litet tag.

En ledig dag går fort. Idag har det på schemat stått
- Städa
- Tvätta
- Bädda rent
- Besök av Thomas
- Massage

En ganska bra dag om jag får säga det själv.
Och det är alltid lika kul och få träffa dig Thomas och snacka en massa strunt. De kommer kännas konstigt att från och med måndag är du bosatt i Sthlm. Det är långt...tur det finns telefon:)
Men det är ganska tråkigt och vara ledig nuförtiden.
Men i morgon är det fredag igen vilket innebär att DU kommer hem:) Ingen längtar mer än jag.

Hade tänkt hoppa in i duschen och sen raka vägen in i bingen o mysa ner mig i den renbäddade sängen (Vardagslyx) för att sen somna gott och hoppas på att tiden går snabbt till i morgon.
I helgen händer inte speciellt mkt nu vad jag vet mer än att jag jobbar på söndag. Men det kommer nog bli en riktigt bra helg.

Nu är resan betald oxå och ingen längtar mer än jag till sol, bad och värme då man inte fått njuta utav det här hemma i sommar. Åh de ska bli så skönt o få komma iväg. Låt tiden gå fort:)

Vad har ni själv för planer till helgen ni som läser?


Kommentarer
Postat av: Malin

hej!

Såg knappt att det var du förräns jag var precis brevid dej. Allt bra?

I helgen blir det bara en massa navelpill! Fint!

Kram

2010-08-28 @ 11:35:45
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0