ONT!!

Jag har ganska ont.
Säger bara aj, aj, aj!! Men det har gått bra idag och nu hoppas jag bara på ett riktigt bra resultat oxå men de återstår att se.
Har varit en trist dag i min ensamhet och är fortfarande.
Allt hade varit så mkt lättare om du varit hemma, då hade man ju haft annat att tänka på.
Men förhoppningsvis kommer du hem torsdag kväll, jag håller tummar o tår för de.



Som sagt har jag inte gjort så mkt idag då jag har väldans ont och nu händer det inte mer.
Jag ska hoppa in i bingen okej inte hoppa men i alla fall ta mig in i bingen för att kolla lite TV och försöka somna.
Befinner mig faktiskt inte i min egen lya och känns det tomt o ensamt hemma känns det ännu mer ensamt här då man är van vid en sprallig glad person vid sin sida hela tiden. Men jag klarar mig.

Vad ska man hitta på i morgon då? Pallar inte ha lika tråkigt.
Hoppas på mindre smärta så kan jag kasnke shoppa lite om inget annat. Aja återstår att se.
NU borsta stiften o sen bingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0