Tredje gången gillt

Lite, lite nervös fast att jag vet att jag inte behöver oroa mig.
Nu hoppas jag på bra resultat i morgon, man brukar väl säga tredje gången gillt eller?

Sista jobbedagen idag vilket kändes grymt vemodigt men förhoppningsvis dröjer de inte länge innan dom ringer igen. Det har varit en bra sommar och vårdtagare som uppskattat en och som verkligen inte vill att man ska sluta.

Annars har det varit en bra helg med en massa mys o de gillas skarpt:)
Gillar dock inte lika mkt när du beger dig iväg för jobb en hel vecka igen men det är tur tiden går fort.

Ska försöka hinna med lite shopping i veckan och lite fika med Carolina, men nu bingen och lite mera mys.

SOV GOTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0