27 December

Idag har vi haft en riktigt mysig dag.
Hjärtat bestämde sig för att ta ledigt från jobb även idag vilket jag tyckte va toppen. Att få spendera tid ihop med honom är något jag älskar, för är det någon som kan få mig att må sådär himlans bra och får mig och skratta så är det han.
Vi begav oss mot Helsingborg och IKEA för att spana in nya sängar, och vi hittade sängar som föll oss i smaken så om en månad eller två blir de nya sängar och jag längtar.

Det blev även en tur ner på staden för att spana in rean på Håkansson´s men där var inte speciellt mycket att hurra över så det blev en billig shoppingrunda men det är kanske bäst så med tanke på att det precis varit jul och att G faktiskt fyller år på fredag.

Kvällen har vi spenderat i soffan framför en hyffsad film och med massa mys:)
Nu blir de snart bingen, hade tänkt läsa lite och sen e de dags o sova. Folkuniversitetet i morgon tyvärr och därefter ska jag träffa bästa Mala.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0