4:e Advent

Det har varit en ganska bra helg trots att jag varit ensam.
Igår traska jag o Mala ner till stan för lite shopping, min shopping blev väldigt billig längesedan jag endast handlade för ynka 35 kronor men jag fick med mig ett himlans gott TE hem. Glöggte som jag fick hemma hos Mala när jag var där i veckan så när vi nu gick förbi Flisanz fick jag ju passa på och köpa med eget TE hem.
Annars spenderades gårdagen på soffan under täcket och med en massa ljus tända vilket var ganska så mysigt.



Idag kände jag att jag behövde vara lite nyttig så de blev en promenix på 40 minuter och när jag kom hem dammsögs det och jag plocka undan så nu e här rent och fint tills sambon äntligen kommer hem i morgon efter 12 långa dagar.
Nu hade jag tänkt fixa med en julklapp och sen blir nog kvällen densamma som igår nerbäddad på soffan och fortsatt tittande på One tree hill!

Hur har er helg sett ut?

Snart JULAFTON:)


Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

skönt att G kommer hem!!

helgen här har bestått av sjukdom för min del=/

tur i oturen att det kom denna helgen o inte nästa!=)

2010-12-19 @ 19:17:44
Postat av: Mala

Jag bygger pussel som bara den :)

och jag stör mig att ja inte handla den svarta tröjan på kappahl!!

2010-12-19 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0