6 År sedan den jävla Tsunamin tog er ifrån oss

Idag är det 6 år sedan som era liv här på jorden släcktes.
Istället fick ni vandra vidare och bli de finaste Änglarna som finns.
Det är fortfarande så ofattbart det som hände och även om det gått sex år så känns det som om det vore igår.
Jag saknar er bara mer & mer för var dag som går och jag önskar så att ni hade fått stannat kvar här hos oss.

Jag & G var hos er på kyrkogården idag och vi är inte de enda som hälsat på er idag, ni är så väldigt saknade och Älskade.
Jag är i alla fall glad över att jag har dom finaste Änglarna som vakar över mig och finns vid min sida vart jag än befinner mig.
Men jag kan endå inte sluta och fundera och tänka på vart i livet du/ni idag hade befunnit er. Vi hade så mycket planer för livet och framtiden och helt plötsligt så kunde vi inte genomföra detta ihop.

Jag älskar er nu och föralltid, ni finns alltid i mina tankar!
Livet är så jävla orättvist, jag saknar min bästa vän och min fina extrafamilj.
Men allt hade varit så mycket bättre om jag fått ha er här hos mig igen, att få höra era röster och skratt, det hade varit guldvärt för mig och jag hade aldrig önskat mig något annat!








Annars har dagarna rullat på i en himla farmt och julen är nu över. Julafton bestod utav väldigt mycket god mat och trevligt sällskap, Juldagen bestod utav en god julfrukost hemma hos pappa och K och idag har vi varit hos min Mamma på middag.
Just i detta nu sitter jag och väntar på att kanelbulledegen ska jäsa färdigt så vi kan bara ut bullarna och sen krypa upp i soffan och bara mysa en massa.

Hur har er jul varit och har ni fått något fint i julklapp?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jag kunnat hade jag hämtat tillbaka dina fina änglar och besparat dig all smärta du har känt och alltid kommer känna.



Skickar massa kärlek till dig älskade vän!!

2010-12-26 @ 20:20:54
Postat av: Mala

Jag vet precis hur du känner med smärta sorg o saknad!

Hemskt!

Jag har fått fina klappar så lite snäll har jag allt varit:)

2010-12-27 @ 09:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0