Anställningsintervju & Shopping

Min älskling kommer inte hem denna helgen heller, usch fy o BLÄ!! Jag saknar honom grymt mkt o jag vill bara att det ska bli nästa vecka, för även om dom inte hinner bli klara med vad dom ska i Norrköping så kommer jag tvinga hem honom eller köra o hämta honom. Det är faktiskt jul om bara ynka en vecka o då vill jag ha honom hemma.
Så de blir nog ytterligare en trist helg men men de går väl de oxå.

Idag har jag annars hunnit med en anställningsintervju o på måndag ska jag få träffa brukaren så får vi väl se hur de går efter de. Eftersom anställningsintervjun hölls i Malmö passade jag på att strosa runder i affärerna och handla lite utav mina julklappar. Känns skönt o ha nästan alla klapparna klara, samtidigt som det var skönt o gå i affärer själv så hade det varit kul med sällskap oxå jag e ju inte den där ensamvargen om man säger så.
Så jag hoppas att älsklingen blir glad för sina klappar annars vet jag inte vad jag ska göra med honom:)

Idag ska jag nog ändå lyckas få tiden att gå,jag ska hämta fina Mala halv 5 när hon slutar jobba så jag får spendera lite tid med henne, har blivit allt för lite den sista tiden och därefter kör jag hem till mamma och får en god middag.
Annars då vad ska man hitta på i helgen?

Som sagt exakt en vecka till julafton samtidigt som jag kan längta och tycka att de ska bli mysigt så har jag inga julkänslor alls fast att vi har massvis med snö. Men kommer bara fina underbara hem så infinner sig säkert dom känslorna oxå.
Ne nu ska jag läsa min hus & hem tidning som brevbäraren kom med idag och sen är det dags och hämta Mala.
Klapparna ska jag hinna slå in oxå:)



Ha en mysig fredag!


Kommentarer
Postat av: Mala

Jag hade gärna shoppat med dej. Men e ju tvungen

att dra in lite kulor först!

Hoppas att brukaren gillar dej på måndag så du får ett jobb.

Tack för trippen fast att det blev inhandlat annat än rundan var till för :) men så brukar det ju bli. Kram

2010-12-17 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0