IDOLFINAL!

Idag har inte varit en speciellt kulig dag men å andra sidan kan inte alla dagar vara toppen.
Det är fredag och jag saknar min älsklin än mer än vanligt. Jag vill ju oxå få mysa i soffan o bara vara med den som betyder mest för mig. Men jag får vänta, vänta och vänta det är långa dagar men de går.

Förmiddagen gick ganska snabbt idag, pappa kom o lämnade Max vid 8-tiden i morse och sen stod ju folkuniversitetet på mitt schema tack o lov var det en ok dag där vilket de inte brukar vara.
När jag kom hem blev de en promenix med odjuret och sen blev han badad o fin den stackaren. Alltid åker han i badet när han e hos mig han måste tycka jag är den hemskaste av dom alla:)
Men ren o fin blev han och sen blev de en massa mys i soffan!



Nu är middagen i magen och jag ska hoppa i duschen o hinna färga ögonbrynen innan Idol börjar.
Idag är de ju faktiskt IDOL FINAL , det är alltid så sorgligt när det är slutet utav någonting men samtidigt ser jag fram emot att få se vem som vinner för det är ju trots allt därför man följer programmet.
Vet dock inte vem jag hejar på eller jo egentligen vet jag ju de. Jag vill att Jay ska vinna men samtidigt har de varit så de andra åren att de gått bättre för den som kommit tvåa så på något sätt hoppas jag att Minnah vinner så att Jay kommer längre inom musiken för de är trots allt han jag tycker är BÄST!








Kärlekslycka Jay Smith och Minnah Karlsson har försökt smyga

Men först duschen!
Ha en mysig fredag allesamman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0