Jädrans Norrköping igen

Jaha då var man ensam hemma igen för ex antal dagar framåt, jag gissar på att mitt hjärta kommer vara borta minst lika länge denna gången som sist men tack o lov är detta sista gången han åker till Norrköping för att jobba. Det ska bli så skönt o bara få ha dig hemma på heltid. Jag tycker verkilgen inte om att vara själv, en timme elr två sådär på eftermiddagen är helt ok men när det börjar bli sådär mysigt mörkt ute o när alla ljus tänds då vill jag faktiskt ha dig här sidan om mig.
Så nu får jag längta och vänta en massa igen, men till helgen ska jag försöka få inhandlat lite julklappar.
Gäller o passa på nu så inte han den underbara går o köper ännu mer från sin önskelista nu får han banne mig vänta!

För övrigt är jag trött på att ha ont, både ont i ryggen o ont i magen till o från med en del illamående är icke kul.
Så snälla låt mig slippa nu det är inte roligt längre.

Ett varmt bad är precis avverkat och middagen är i magen så nu ska jag ta o studsa in i soffan o mysa i min ensamhet:(

Varför är man inte en sisådär 16-17 igen, då va man aldrig ensam man hade alltid någon att umgås med och även om det inte hände så mycket så på något sätt hände det massvis i alla fall. Det är så trist när man blir äldre o alla drar sig undan för att man har förhållande, helt plötsligt kan man inte umgås mitt i veckan för att man jobbat och måste hem o laga mat o umgås med sin käresta. Varför är det såhär kan någon svara på detta?
Därför saknar jag dig sjukt mycket för med dig vet jag att det inte hade varit såhär, men livet är inte rättvist så är det bara.

Ha en mysig kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vuxenlivet är mer ensamt men samtidigt mer fyllt av saker som man inte hade som 16-17 åring. Det kan tyckas tråkigt när du sitter ensam och vet att dina vänner är trötta efter att ha arbetat och vill hem och umgås med den dom väljer att leva sitt liv tillsammans med. Men samtidigt Pemmi, är det inte precis det du själv vill göra när Glenn är hemma? Puss

2010-12-08 @ 18:43:27
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: mala

såg du mig när jag vinkade igår kväll vid sextiden?

Visst blir det annorlunda när man e "vuxen"

Den energin man hade som ung har man inte längre.

Efter en arbetsdag är man ganska trött, iallafall som gravid kvinna!

Man ska handla, tvätta, städa, umgås och sen vill man komma hem en dag och inte göra ett skit heller.

Vilket jag ska göra idag!

Sitter fortfarande på jobb, har jobbat över, så nu är jag riktigt trött när klockan slår 18:50 NU.

SOm ovanstående skirver så är alla ganska duktiga på att vara med sina respektive!

Puss!

2010-12-08 @ 18:51:02
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: Mala

Jag känner mig inte skyldig iallfall. Jag ses så ofta jag kan o orkar. Man har inte alltid den tiden man vill ha när alla sliter i en.

Du gick ju praktiskt taget under jorden när du var ihop med Marcus. Tur du inte är det längre, under jorden!

2010-12-08 @ 21:26:59
Postat av: anna o amanda

du är alltid välkommen hit om du har tråkigt!!! du kan få mysa med oss i vår lilla familj om du vill, medans glenn är borta, komma förbi o spela wii=)...eller bara snacka skit och fika eller vad som helst..

2010-12-09 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0