Tisdag 28 Dec

Det blev en mysig lunch på stan med Mala efter jag slutat på folkuniversitetet idag.
Alltid lika kul o träffas o snacka en massa strunt.
När jag kom hem blev de en tur med dammsugaren, fy farao vad skitigt de va här hemma o toaletten hant blev skurad den med.

Dessvärre har jag fortfarande eller åter igen fått ont i min mage.
Jag e trött på o ha ont och jag är trött på att må illa var o varannan dag. Låt mig få må bra nu bara.
Kanske bäst o besöka farbror doktorn i alla fall för att se så att allt står rätt till, men kan man dra på de så länge som möjligt så gör jag de tyvärr de kan ju faktiskt gå över elr?

Nu ska jag o älsklingen starta en film, äntligen ska jag få lite tid ihop med honom vilket de inte blivit speciellt mkt utav idag då han suttit framför sin data o spelat sitt jäkla dataspel hela dagen.

I morgon ska jag träffa Sandra, inte en dag för tidigt känns att de e allt för längesedan sist o jag saknar o snacka skit med dig.



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha,ja dataspelen snor all tid,helt värdelöst,fattar inte hur dom orkar,bara sitter vid varsen data å svär å skriker haha :)

2010-12-29 @ 05:15:05
URL: http://lindaslove...
Postat av: Sandra

Tyvärr blev det ingen dejt idag ;( jag saknar dig också så jag hoppas du mår bättre snart så vi kan ses. Puss

2010-12-29 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0