SOL

Det är äntligen SOL o vår i luften och snön är på väg bort.
Jag längtar till jag kan sitta på min lilla balkong o njuta av vårsolen!

Anställningsintervju idag kl 11 som faktiskt gick ganska bra, ser rätt lovande ut.
Och efter det for jag med bästa Malin till Centan där det blev en del shopping. Jag har egentligen inte råd med detta men va fan utgång i morgon o då behövs det alltid något nytt.
Malle fick mig att köpa skor med hög klack, okej inte jätte hög men för en som inte är van vid klack så är dom höga. Så vi får väl se hur kvällen slutar i morgon:)







Men vad ska jag hitta på nu då?
Trött som fan eftersom jag inte kom i säng försen efter kl 04. Att du orkar diskutera och bli arg och förbannad för småsaker. Och säg inte till mig att jag ska ändra min attityd när jag inte gjort dig något!!
Men jag kan ju inte gå o lägga mig nu heller.

En promenad i vårsolen kanske?

Ha en skön fredag så hörs vi.

/LarvEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0