Gravid vecka 14






Idag går vi in i vecka 14 och just nu känner jag mig bara jäkligt svullen och folk undrar nog om jag ätit på tok för mycket den sista tiden. Jeans är inte längre de skönaste plagget men det funkar fortfarande, jag kommer i mina vanliga kläder, dock lite tajta kanske. En knapp öppen i midjan så funkar det bra:) Men idag hade jag tänkt bege mig till Väla för att se om jag kan spana in någon ny tunika för som sagt leggings är så mycket skönare än jeans. Blir nog detta plagg jag kommer använda som mest nu. Annars mår jag bra idag inte ont i magen och ännu inget illamående så det gäller att passa på o njuta så gott man bara kan för man vet aldrig hur länge de varar.


Och det där pluggandet går fortfarande inte speciellt bra, igår blev det ännu ett besök hos tandläkaren och sen passade jag faktiskt på att städa lyan då det var mulet ute. Och jag vill lova att det behövdes, fy vad skitigt det kan bli på ynka en vecka.

Jag sprudlar av lycka, och den där nykärs känslan har ännu en gång infunnit sig hos mig:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

UNDERBART ÄR DET MITT HJÄRTEGRYN!!!

2011-04-21 @ 10:16:38
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Mala o Axel

Låter härligt vännen! Tunikor kommer du hitta. Modet är så bra nuförtiden. Slappt o ledigt:)

vad härligt att du är nykär, finns inget härligare!

Jag är nykär hela tiden, i den mindre killen i familjen ;)

(ja den stora oxå såklart;)...)

2011-04-21 @ 11:04:06
Postat av: Bossen

Vad är det jag läser?! Stort grattis! vad underbart att du ska bli mamma! Hoppas allt är bra med dig och magen!

2011-04-22 @ 08:43:02
Postat av: Anna o Amanda

helt underbart!!=)

är som sagt glad för er skull!!!

kramis

2011-04-24 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0