Skit natt

Natten till idag har varit en jävla skit natt rent ut sagt. Har jag inte sprungit på toa så har jag vaknat från och till hela tiden och sen har det tagit ett tag innan jag somnat om igen. BLÄ!!! Så idag känner jag mig en aning trött men solen skiner och det är varmt så jag ska absolut inte klaga.
Idag ska jag träffa Malin och Axel:), ska även hinnas med ett besök på banken och därefter ska det letas underkläder vilket jag verklilgen behöver nu, jäklar vad allt sitter tajt helt plötsligt.!?

Igår blev det en kort sväng till skolan och sen åkte vi och kolla bil och provkörde. Jag tror G har bestämt sig för vilken bil som blir den kommande familjebilen när det vet jag inte men innan bebis kommer och känner jag honom rätt så blir det ganska snart.

Nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska träffa Malin.
Ha en bra dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0