Söndag igen:(

Jag skulle nog aldrig uttalat högt att jag börjar känna mig bättre för jag blev snabbt straffad vill jag meddela.
Har mått pyton hela helgen o med en mage som har gjort grymt ont. Tur de va helg då kanske eftersom jag redan missat en del i skolan. O G har jobbat natt hela helgen så det har varit ganska ok att ligga hemma o må dåligt då.
Skulle egentligen besökt syster igår men de får bli nästa helg istället.

Igår blev de underbart väder på eftermiddagen och varmt, så vi passa på att rasta våra vintertrötta kroppar och det var jäkligt skönt. Trots magont o illamående var det skönt o komma ut och andas frisk luft.

Som sagt redan söndag vilket innebär en ny vecka i morgon och då påbörjas även en ny kurs i skolan, hoppas på att den är mer givande och intressant. Annars har inte veckan speciellt mkt att bjuda på vad jag vet just nu. Måste dock iväg för att jaga födelsedagspresent då syster blir 29 år på tisdag.

Ne nu ska jag trada vidare framför TV:n, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0