Tisdag 110419

Idag känns allt bra igen, efter en helg fylld med oro kan vi nu vara lugna igen och njuta av tiden.
Vi fick gjort en extra koll av bebis idag och den mådde super, sprattla på som bara den och redan nu såg man stor skillnad sedan sist.

Efter ett besök på kvinnokliniken i Lund blev de en snabb runda inom Nova där jag skulle se om jag hittade lite tunikor men turen var då inte på min sida i alla fall. Jag känner nästan paniken över att hitta tunikor nu då jeans inte är speciellt skönt att ha på sig längre. Jag får fortsätta mitt letande i dagarna.

Till i kväll när G kommer hem från jobb har jag gjort negerbullar eller chokladbollar om ni vill kalla de för detta men i min värld heter det NEGERBULLAR! har alltid gjort och kommer alltid att göra. Man får ju fira lite att bebis mår bra elr?
Så med andra ord blir de mys, mys o åter mys resten av kvällen.



Hoppas på strålande väder även i morgon så man kan vara ute, härligt med vårvärme:)


Kommentarer
Postat av: Malin & Axel ;)

Vad bra att bebse mår fint!

Du skall se att han/hon mår ännu bättre efter de

goda negerbullarna!

H är i väg o handlar ostbricka, Jippi<!! ;)

2011-04-19 @ 19:20:26
Postat av: Josefine

Köp nya Rayban: först till kvarn. Leopard/tortoisefärgade!! Sommarens snyggaste solglasögon till ett riktigt bra pris kolla här för mer info: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-rayban-wayfarer-rb2140-tortoise.html

2011-04-19 @ 20:00:18
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: jenny

Fan fan fan!!!!Jag har varit beroende av dessa "bullar" en gång i tiden och det va en strikt regel hemma hos mig ett tag att aldrig ha smör hemma för ja då baka jag och tryckte hela ansiktet fullt....Nu är jag megasugen på att göra en omgång...FAN FAN FAN :)

2011-04-21 @ 09:13:17
URL: http://naughtynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0