Torsdag 110414

Nyss hemkommen från tandläkaren. Alltid är de något är det inte illamående o magen som krånglar så e de ont i munnen man ska ha. det är bara att stå ut fick fixxat lite i min mun idag o resten ska åtgärdas på måndag då det blir ytterligare ett besök hos tandläkaren. Jag är åtminstonde glad för att jag inte är RÄDD för att besöka tandläkaren. Men hade varit skönt om inflammationen försvinenr så fort som möjligt. Visdomständerna som orsakar ganska mkt problem ska dras ut till hösten = Längtar!!



Annars ska de bara pluggas idag, försöka komma ut på en promenix så jag får röra på fläsket för det behövs:)
Fick ett trevligt samtall innan oxå, nu kan jag vara helt lugn fick sommarjobb även i år och det blev många veckor, heeela sommaren men pengarna behövs om inget annat.

Nu ska jag snart sätta igång o plugga vilket jag inte känner de minsta för men det är ett måste redovisning i morgon o har jag inget med mig får jag bara göra om o göra rätt så lika bra att fixa de direkt.

Annars har veckan varit bra dock har G jobbat väldigt mkt vilket resulterat i att vi setts ganska lite, i tisdags fick jag äntligen träffat Mala o söta lilla Axel. Massa mys o en massa snack vilket alltid är trevligt. X antal timmar bara flög förbi.

Ne nu va de plugga som gällde. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Mala

Fan vad kul att du äntligen bloggar! Det var inte igår;)

usch tandläkaren, drygt e det men bra att det finns. Annars hade väl hälften av befolkningen varit tannalösa.

Kram

2011-04-14 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0