11-08-15

Jag slapp bli blöt på jobb idag och glad är jag för det. Trodde faktiskt att det skulle pissregna med tanke på hur det öst ner hela natten.
Slutade tidigt idag oxå vilket var skönt då mitt bäcken har gjort mer ont än vanligt och likaså fingrarna.
Nedräkningen är igång nu om inget annat, fem arbetsdagar kvar och snälla låt dessa gå fort.

I morgon fick jag en tid till BM, hon ska kolla mina händer och förhoppningsvis får jag något som hjälper!

Har idag fått en glad nyhet oxå. Så därför vill jag säga ett stort GRATTIS till Jenny och Berra som ska bli föräldrar i slutet av Februari! Jag är så glad för er skull.



Ne nu ska jag umgås med min sambo som jag sett väldigt lite av den gångna helgen.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Jenny

<3 <3 <3

2011-08-15 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0