11-08-16

Känner mig ganska pigg idag kan det möjligtvis vara för att solen har visat sig hela dagen? Tänk vad lite sol kan göra med oss människor.
En kort och lugn dag på jobb vilket var skönt, 4 dagar till jag vill bara att det ska vara söndag nu!

Kl 14 hade jag en tid hos min BM idag för att kolla mina händer. Mötet med min BM resulterade i att hon ska skicka en remiss till sjukgymnasterna så att jag får en skena/stöd till min hand och sen pratade vi även om mitt bäcken som börjat klabba. Så till bäckenet blir det ett stödbälte som var väldigt skönt att ha på sig. Så detta ska fixas inom det närmsta. Nästa besök hos BM blir lite roligare för då ska det åter igen lyssnas på bebis och mäta mage.

Jag har en styck sambo här hemma som känner sig halvkrasslig så jag hade tänkt passa upp på honom i kväll men först nu ska jag ta och hoppa in i duschen vilket är lika skönt alltid.

Ett stort MINUS idag är den jävla halsbrännan som tar kål på mig!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag har med lite halsbränna men den går över på några minuter än så länge. Hoppas det INTE blir värre ju längre man går?!

2011-08-16 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0