11-08-30

Ännu en höstig dag men på något sätt är det ganska mysigt trots allt. Kvällarna är bäst blir mörkt tidigt och man kan krypa upp i soffan utan och få ångest och man kan tända massa ljus och bara mysa för fullt. Hösten är något speciellt fast att jag ofta kan gnälla på vädret.

Idag har jag spenderat min dag tillsammans med Malin och underbara lilla Axel. Vilken solstråle man kan ju inte annat än att bli glad. Blev en tur till det mest döda köpcentrum man kan åka till egentligen Center Syd. Men jag skulle inte ha något speciellt och med hem följde endast två kjolar och ett volym puder till håret en billig shopping vill jag lova. Men nu är det inte lönt och handla till sig själv fast att jag är väldigt sugen på allt nytt höstfint som kommit in i butikerna, men först och främst ska pengsingarna spenderas på det sista vi behöver till bebis sen ska det sparas till vårt kommande hus. Sen kommer pengarna rulla förmodar jag för inredning till huset kommer ju vara super kul att inhandla och jag LÄNGTAR!!!




Mannen min jobbar som vanligt och jag har pecis bakat en liten kaka:)
Tänkte hämta upp några flyttlådor till och packa lite mer i väntan på att G ska komma hem. Saker som inte används kan lika bra packas ner.


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

åh jag hade mer än gärna smakat den kakan =)

2011-08-30 @ 18:57:21
Postat av: Jenny W

Jag med!

2011-08-30 @ 21:26:44
Postat av: Anna o Amanda o Isabell

o jag me =)

2011-08-30 @ 21:49:26
Postat av: Mala

Axel gillar dig med:) och hans flickvän i magen, hihi

2011-08-30 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0