Blixtrar och dunder

Jävlar vilket väder jag vaknade till halv 7 i morse. Det kändes som huset skulle rasa sönder och att blixten slog ner här i närheten. Jag verkligen avskyr när det åskar och blixtrar och givetvis var G på jobb.
Men det lugna ner sig efter ett tag och jag lyckades somna om, men hela dagen har bestått av ösregn och åska och blixtrar.

Har inte gjort allt för mkt idag mer än en tur till Väla där det byttes en BH som G hade köpt till mig igår och sen blev det en snabb vända inom HM. Men fy fan vad mycket folk där var vidrigt mkt.
Blev även en snabbis inom Ikea för att köpa en madrass till spjälsängen och denna gången fanns den hemma.

Middagen står i ugnen och jag ska mysa ner mig i soffan och kolla film hade jag tänkt. I morgon hoppas jag på bättre väder för då ska jag till Ven och den ön gillar jag inte när det är skitväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0