En höstig måndag

Sitter nu o väntar på mannen som ska komma hem från jobb. Han jobbar idag igen och kommer göra många dagar framöver men jag ska icke klaga han drar ju in pengsingarna nu när jag går hemma!
Det har idag varit en väldigt höstig dag så jag har mest bara hållt mig inomhus. Fått fixat lite kopior som ska skickas till försäkringskassan och sen blev det en liten sväng bort till Sandra och söta lilla Tage. Spana in deras nya lya och sen blev det ju även en del struntprat!

Vilat mestadels av eftermiddagen så jag är sjukt trött idag men jag har även hunnit fixa middag och bäst av allt idag började jag PACKA ner vårt hem i flyttlådor för det är ju trots allt bara två månader kvar tills vi flyttar. Hejdå lägenhet och hejdå Sandvången. Det ska bli så skönt och framförallt ska det bli skönt att slippa bo på tredje våningen.



Men nu ska jag kolla lite TV och vänta på min fina sambo. Har ju en bebis som underhåller mig så länge:)


Kommentarer
Postat av: Mala o Axl

Ååh det ska bli så sjuktjävlasåinihelvetesasskönt att lämna lyan. Måste handla flyttlådor, blä sura pengar.

2011-08-29 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0