Heldag på Ven och en ny vecka

En heldag på Ven och massa frisk luft har gjort mig väldigt trött därför är det skönt att nu vara hemma och bänkat sig i soffan. Tack o lov regna det inte idag men å andra sidan blåste det desto mer och jag är inte glad för att åka båt när det blåser och det var stora vågor på havet.
Fick väldigt god mat idag oxå och det är alltid ett plus i kanten.

Och idag är det åter Söndag vilket faktiskt betyder att vi byter vecka. Idag traskade vi in i
Vecka 32!
8 veckor kvar till beräknat BF och jag kan inte mer än längta. Ett bäcken som ömmar och att jag börjat samla vätska gör att jag längtar enormt efter vår plutt. Tungt och andas, kissepauser jämt o ständigt och en mage som strejkar helt totalt. Kan ni förstå att jag faktiskt saknar min kropp lite, lite i alla fall?



En bebis i vecka 32 och som ni ser är det nu väldigt trångt i magen. Det är inte längre några direkta sparkar utan nu ligger den mest bara och bökar och trycker och man är lite småöm på vissa ställen på magen. Men fortfarande kan jag tycka det är väldigt mysigt och känna det lilla livet.
Bebis väger nu ca 2 kilo och är ca 42 cm lång från topp till tå.


Kommentarer
Postat av: Mala o Axel

God mat kombinerat med frisk luft e aldrig fel.

Ömt bäcken o vätska är mindre kul!

Jag kan inte heller fatta att bebis snart är här! Jag tycker din graviditet har gått gaaaalet fort, även om det är två månader kvar!

2011-08-28 @ 19:06:26
Postat av: Angeliqa

JA JAG KAN FÖRSTÅ!!!

Känner såå igen det. Man får vara glad för bebben i magen samtidigt som man känner att det är ångest att bli stor. En tröst (kanske klen just nu) är att MYCKET faller av dig veckan efter du fått bebben. Då kommer du börja känna igen dig själv igen.

Kram

Agge

2011-08-28 @ 20:29:33
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller me Malin,tycker oxå de gått så sjukt snabbt,å snart e bebben kommen whhiieee :) Låter fint me frisk luft å go mat,låter som en skön söndag! Samla vätska e aldrig kul men de försvinner så snart den lilla e ute å kg kommer rinna av dig snabbt! Hoppas vi ses snart :)

2011-08-28 @ 20:50:33
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0