I punktform

  • Besöket hos sjukgymnasten gick bra, fick gjort en skena som jag numera ska ha när jag sover. Tror inte jag kommer tycka om den speciellt mkt men hjälper den så får den ju användas.
  • Tvätten är tvättad och ren även denna veckan
  • Lägenheten blev godkänd av besiktningskillen = skönt
  • Jag har haft en perfekt eftermiddag med Jenny på Väla. God middag, skitsnack o spanande i butikerna
  • Shoppat ett linne och en tröja och ja jag kommer kunna använda dom efter bebisk kommit till världen
  • Nu ska det bakas bröd igen då dom gått åt!
  • Sen mys med G innan det är dags för sängen.


En bra dag helt enkelt.
I morgon är det dejt med Mala o lilla Axel, aldrig fel då de känns som evigheter sedan sist!


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

Fast vi bör 200m från varandra så lyckas vi på ngt sett ses alldeles för sällan iallafall...skumt

2011-08-25 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0