Jag var visst trött

Ännu en arbetsdag är gjort, hade en väldigt lugn dag på jobb som uppskattas mer än väl.
Efter jag slutat cyklade jag direkt hem, åt lite och sen tänkte jag vila min trötta kropp ett litet tag. Ett litet tag blev två timmar och så länge brukar jag aldrig sova mitt på dagen. Men jag antar att jag behöver sömn. Nu är jag hyffsat pigg om inget annat.

Efter jag vaknat fick jag fixat middag till mig och matlåda till G till i morgon. Han har jobbat sen 5 i morse och slutar kl 20 så jag gissar att han är ganska trött när han kommer hem så då har jag redan planerat ut att det ska bli en massa mys i soffan till en film kanske. Tips på bra filmer mottages gärna:)

Efter att jag ätit satte jag mig faktiskt och skrev ner olika lätta maträtter, bra att ha när man har svårt för att komma på vad man ska ha till middag. Nu e jag nyduschad och har precis landat i soffan.

Ni läsare kanske har tips på lätta, goda maträtter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0