Mulen och smått regning fredag

Ledig idag och vart gömmer sig solen? Den har inte visat sig på hela dagen, varför är det jämt så när man väl är ledig? Aja det hjälper inte för att jag gnäller men lite färg på denna kropp hade inte skadat.
Men jag passa på att fixa med lite andra saker idag istället som att lägga ut ytterligare saker till försäljning på blocket, varit och handlat mat och gotte inför kvällen för det är ju trots allt fredag och innan dess hann jag med att besöka banken för att växla in en massa skrammel.
Det dryga var bara att jag fick sitta på banken och vänta i en halvtimme för att det var sjukt dryga människor före mig!! Men jag fick ju som sagt gjort vad jag skulle.

Skulle träffat Sandra idag men så blev det inte så vi får ta det en annan dag istället nån dag hinns det allt med:)

Har åkt på en jävla förkylning ogen oxå inte det minsta kul. Men nu ska jag sluta klaga och istället vänta in min underbara sambo som åkte iväg med Ari en runda. Får bli ett avsnitt despan så länge:)

Ha en underbar fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0