Nattsömn & sjukgymnast

Jag har sovit som en stock i natt, jag är så lycklig att jag fått sova ordentligt:) Första natten på evigheter känns det som. Steg ur sängen vid halv 9 när G stack på utbildning med jobb. Frukost framför TV:n ja där sitter jag alltid o äter numera eftersom vi sålde vårt köksbord för typ två månader sedan. Så det ska bli skönt när vi flyttat och har bord igen. 
När frukosten var i magen passa jag på att plocka undan lite här o damma, dammsuga slapp jag då G hade fixat det igår när jag var iväg o shoppa.

Har precis duschat o är redo för att sticka till sjukgymnasten. Hoppas, hoppas hon kan hjälpa mig så jag slipper de onda i handen.

I eftermiddag blir de shopping, eller kasnke inte så mkt shopping för min del då de inte är lönt men jag får umgås med Jenny i alla fall.
Ha en bra dag!

Fick förresten bra besked igår, vi får tillgång till vårt hus några dagar tidigare än vad som var bestämt :) Så jag hoppas bebis vill titta ut innan flytten!


Kommentarer
Postat av: Mala o Axel

Åh Gud vad skönt att ni får tillgång lite tidigare :)

skitbra ju!

Ha en bra shoppingdag!!

2011-08-25 @ 11:10:04
Postat av: Linda

gött att ni får tillgång innan,nu vill vi bara att bebis ska titta ut :)ja kom ni å hälsa på en dag,hade vatt trevligt :) mår mkt bättre,inte så mkt röst ännu men om nån dag så. Hoppas ni får en trevlig dag!

2011-08-25 @ 15:51:52
URL: http://lindas....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0