Sista dagen i Augusti

Nu har jag äntligen landat i soffan. Har varit grymt trött idag då jag vaknade redan kl 7 och kunde icke somna om.
Ljusen är tända och täcke och kudde ligger redo här sidan om mig, hade tänkt lägga mig o kolla film eftersom där inte finns något vettigt på TV.
G har åkt iväg till jobb, usch vad jag inte tycker om när han jobbar natt men vad göra?

Eftermiddagen har spenderats hos syster i Malmö. Lite kvalitetstid vilket var på tiden då det var evigheter sen sist. Fick fina saker med mig hem till bebis oxå:)
Under tiden som jag mös hos syster var G på anställningsintervju så vi får väl se om ett tag hur det blir med den saken.
På vägen hem från Malmö passa vi på att köra inom coop så vi kunde fylla på i kylskåpet som ekade ganska tomt. När vi kom hem slängde jag ihop smeten till dom där goda bröden så nu väntar jag på att dom ska bli klara och jag vill lova er att det luktar ljuvligt här hemma!



Kakan jag bakade igår gick åt som smör i solsken vill jag lova så den var uppskattad av herr G.

Men som sagt nu ska jag vänta på att bröden ska bli klara sen blir det film och soffmys i min ensamhet, men känner jag mig själv rätt så lär jag tvärdäcka på soffan med tanke på hur trött jag faktiskt är.

I morgon är det äntligen dags för UL!!!


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

Åh vi var eld o lågor över UL. Men nu e bebis så stor i magen så man får inget hel bild utan mer en arm oj där är en fot och en tunga men ack så mysigt!

Ses imorgon!

2011-08-31 @ 20:29:10
Postat av: Linda

åh va mysigt me UL! Å nästa gång träffar du bebben i verkligheten :)Whhiiieee! :)

2011-08-31 @ 20:50:07
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0