Sista jobbedagen och ny vecka!

Jag avslutade sista jobbdagen med strålande sol och klarblå himmel. Underbart!
Nu är det slut för denna gång men jag lär säkert återvända till hemvården någon gång igen, kanske redan nästa sommar för några veckors jobb det vet man aldrig. Samtidigt som det ska bli väldigt skönt att vara ledig ett tag innan bebis kommer så kändes det vemodigt att lämna mina gamlingar och inte blev det bättre när dom grät för att det var min sista dag. Tror det betyder att jag fåt ett bra betyg även i år elr?
Men som sagt nu ska jag försöka njuta av ledigheten och inte bli allt för rastlös och framförallt ska det packas lådor inför flytt och snart nog är det dags att föda barn:)

På tal om barn så går jag idag in i vecka 31. 9 veckor kvar till bebis är beräknad att anlända och jag fattar det inte. Men jag ser fram emot hösten och vintern. Tror minsann att den kommer bli toppen och ett extra plus är ju att man känner några stycken som har barn eller ska ha barn så där lär säkert vara någon att umgås med och få råd ifrån.

I fredags hämtade vi ut en supersöt napp som vi beställt till bebis.
En WubbaNub!




Men nu ska jag faktiskt njuta av min lediga eftermiddag, så jag och älsklingen beger oss till flinkmans och fikar och njuter utav solen!





Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

skönt att jobbet e över för din del.

Veckorna med bebisen börjar ta sig.

Snart har ni den lilla knoppen i famnen.

Vad är en wubbanubb? aldrig hört talas om en?

Sitter gosedjuret fast?

2011-08-21 @ 18:54:11
Postat av: Jenny W

Så mysigt! Jag ser med framemot hösten. Tända ljus, stövlar och koftor. Mysiga hemmakvällar och middagar med vänner. Er bebbe och sen vår =) Vilket grym 2012 vi kommer att ha =) Tänkte hälsa på er idag men sket i det eftersom glenn var sjuk, vågar inte riskera nått. Ses på torsdag istället =)

2011-08-21 @ 19:24:35
Postat av: Linda

åh va skönt för dig,njuuut :) nu kommer tiden att springa iväg! absolut om du vill följa me mig så hade jag blitt super glad,e svin kass på att hitta. Ska bara bli frisk i halsen,har tappat rösten helt,sen beställer jag tid :)

2011-08-21 @ 20:10:06
URL: http://lindas....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0