Torsdag 11-08-04

Så var ännu en jobbedag gjord, nu har jag inte många dagar kvar att jobba innan det är dags för lite mamma ledighet. Samtidigt som jag verkligen vill jobba och tjäna pengar ska det bli ganska skönt att få ta det lugnt innan lilla pyret kommer. Är det bara fint väder är ju faktiskt hemtjönsten ett super jobb där man kan spendera mycket tid ute. Men jag vet att jag gnällt över värmen de få dagar det faktiskt varit fint väder i sommar men är man gravid så blir allt mycker jobbigare i alla fall för mig.

När jag kom hem från jobb idag fortsatte jag "jobba" jag städa lägenheten och tvätten blev tvättad.
Eftersom jag var hungrig när jag kom från jobb fixa G plättar till oss och om var himelskt goda:)
I kväll blev vi bjudna på middag hos mamma, så denna veckan har varit rena lyxen blivit bjudna på mat var dag.



Ledig i morgon vilket är skönt! Får se vad jag hittar på men jag tror jag vet redan vad jag ska fixa med...
Plutten i magen sprallar för fullt och jag ska slösurfa ett tag innan det blir bingen.
Har precis kommit ur duschen och G har bäddat rent idag = ljuvligt. Finns inget bättre än att lägga sig i en renbäddad säng när man nyss kommit ur duschen.

Meningslöst inlägg men ibland blir det så.


Kommentarer
Postat av: Anna Amanda o lillan

Skönt att du snart ska vara ledig ;)

Hur länge till jobbar du?!

Gud va längesen man åt plättar, det måste jag

Göra en dag!

Hoppas du får en bra ledig dag imorrn !

Kramar

2011-08-04 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0