Fortfarande sjukstuga

Jag mår lite lite bättre idag men fasen inte mkt, andningen har blivit en smula bättre så i morgon kanske de kan vara bra då. Penicillinen har ju kickat in om inget annat så snart ska jag säkert va på topp igen. Dock är lill skruttan inte ett dugg bättre snarare tvärtom. Tycker så synd om henne och inte mkt kan man göra mer än försöka underlätta det lite för henne.
Hade önskat att hon var lite äldre första gången hon var sjuk men så blev inte fallet. Hon ska säkert klara detta oxå men de gör ont i en.

Så idag har vi inte ens varit utanför dörren. Istället har jag hunnit tvätta undan tvättberget vi samlat på oss, Ari & Linda med barnen kom förbi och hälsapå en snabbis så nu hoppas jag ingen av er blir dåliga och sen har jag hunnit med o baka lite kanelbullar. Glenn älskar kanelbullar så vad gör man inte för att få lite extra pluspoäng:)

Resten av kvällen blir mys med Ebba i soffan får se om jag orkar kolla någon film då vi varit uppe sen kl 5 i morse. Hade varit skönt o få sova i morgon så hoppas att näsdropparna kan hjälpa henne att komma till ro i natt.

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni mår bättre snart! Drygt när en sån liten är sjuk =(

2011-12-03 @ 21:27:47
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Maria - Albins morsa

Åhh krya på er! :/



Som svar på det gamla blogginlägg du hittat som jag skrev om min "emetofobi" (kräkfobi) så kan jag ju lite "stolt" säga att jag kom en bra bit på vägen för några veckor sen när sambon vart magsjuk/matförgiftad. Jag höll ut, stannade kvar i jobbiga känslan och umgicks mycket med sonen o det gick bättre o bättre..



men det finns ju behandlingar för det.. kbt.. där det går ut på att hitta orsaken till varför man har den fobin och sedan även att utsätta sig för det steg för steg...

2011-12-04 @ 11:16:45
URL: http://kamparlust.blogspot.com
Postat av: Linda

nog vi som får hoppas att vi inte smittat ner er. Vilket jäkla skit å bara kom från ingenstans. Mådde ju lite illa hos er men va säker på de va fröna jag åt haha. Håller tummarna att ni inte får nått skit! Kram

2011-12-04 @ 11:24:37
URL: http://lindaslove....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0