Sjukstuga

Min lilla skrutta är hostig och förkyld och har väldans svårt för att andas. Det gör så ont i mitt hjärta att se henne må dåligt och jag önskar så att jag hade kunnat göra henne frisk på studs.
Hon sover mest hela dagarna så jag hoppas verkligen hon kan sova bort de värsta.

Själv är jag oxå dunderförkyld och hostig och ovanpå de megasvårt för att andas.
Besöket hos doktorn resulterade idag i att snabbsänkan var påtok för hlg, en penicillinkur och sen ska jag tillbaka för kontroll av min astma. Doktorn trodde jag kunde ha bronkit oxå. Håller tummarna för att det inte är det och att astman ger med sig lite nu ingenting hjälper och det låter som jag andas genom ett sugrör.

En liten promenix i friska luften har vi fått idag annars har vi bara legat på soffan och myst, sovit och kurerat oss. Snart är det IDOL alltid något även om jag inte tycker det är någon höjdare i år.
Man kan ju alltid hoppas och önska att vi vaknar pigga och friska i morgon.

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Mala

Krya på er! Vill ha er på besök!

2011-12-03 @ 07:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0