Jahap så var det

Jahap så var det Söndag igen, jäklar vad fort helgen har gått.
När jag vaknade i morse trodde jag det var lördag men då jag insåg att det faktiskt var söndag blev jag genast ganska depp. Hallå måndag i morgon igen och en dag med bara föreläsningar gahh vad tråkigt.
Varför ska helgen gå så jäkla fort för? Ge mig ledighet, det är det enda jag önskar mig.

I går hade jag en riktigt mysig dag med bästa Mala. Det var super fint väder och solen värmde en aning så vi bestämde oss för att traska ner på stadens gator, fick med mig lite vettiga saker hem från kicks faktiskt. påvägen hem inhandlades de semlor som vi sen fika på när vi kom hem. Tack för en super dag, jag behövde verkligen den.



Idag har det inte hänt speciellt mkt, haft näsan i böckerna i vanlig ordning, men även varit ute en sväng.
Nu inväntar jag solsidan och sen ska jag slänga mig i bingen i min ensamhet. Mannen jobbar sin sista natt nu sen är han ledig några dagar vilket ska bli väldigt skönt.
Så sammanfattat har det varit en på tok för lugn helg i min smak.





Kommentarer
Postat av: Mala

Vännen. Det låter som att du är inne på din sista termin i skolan. Du har ju bara pluggat en månad. Du måste kämpa. Klart att det är en ovanlig situation o känsla att helt plötsligt ha mkt ansvar o press när man e van vid att pilla navel.

Ditt nya liv har börjat! Du har äntligen kommit in på den utbildningen du har velat! Du är starkare än så! 3 1/2 år går supersnabbt! Det känns fortfarande som det var igår vi delade min 90säng hos mamma, tänk på det ;)

jag tror på dig!!

2011-02-15 @ 22:28:49
Postat av: Sandra

Håller med Malin. Man får ingenting gratis Emma, det handlar bara om att bestämma sig för vilket som är värt att kämpa för.



Att du äntligen kommit in på din utbildning borde väl göra dig gladare än att fortsätta vara arbetslös?



Tänk över om du verkligen har valt rätt, har du gjort det så bit ihop och kämpa på. Det kommer vara värt det i slutändan. Har du valt fel, så är det bättre att du kommer på det nu innan det har gått för långt.

2011-02-16 @ 21:49:40
URL: http://sandyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0