Usch, fy och BLÄ...

Usch jag vill inte och framförallt känner jag ingen motivation och jag kan banne mig inte finna den heller.
Men jag måste för på fredag ska min text vara klar och utskriven och fina Lotta ska ha hunnit granska den. Jag lovar att bli klar tjejer men förvänta er inte att de blir det bästa jag gjort eller kommer göra. Kontigt va, jag har gått i skolan i 3 veckor och fortfarande inte fått en AHA upplevelse! Är det något som inte stämmer då?
Tänk jag är redan så trött så de enda jag tänker på är att få sova, kommer jag klara detta i 3,5 år till?
Aja jag ska göra mitt bästa så får vi se, så därför ska jag nog inte sitta här och skriva en massa gegga egentligen men men när det andra inte är lika roligt så blir de lätt såhär.

I eftermiddag blir de fortvård och sen ska jag få träffa fina underbara och höggravida Mala de ska bli riktigt mysigt känns som en evighet sedan vi sågs sist.
Men nog med struntprat.


Kommentarer
Postat av: Mala

Emma, klart du kommer klara det, fast det känns motigt många gånger. Men det tar ett tag att komma in i det så förstår att du är trött. Vips så har dina 3,5år gått. Tänk så snabbt mina två gick!

Tänk på mej som snart inte kommer få sova en hel natt på flera år...det du ;)

Höggravid kan man nog kalla mig, nu e det inte kul längre! Jag vill inte ha mage längre och jag vill kunna dricka vin och ha på jeans!

Men snart e han här :D

Ses 17:30 då har jag nybakade scones klara!

2011-02-02 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0