1:e Juni

Vilken natt jag haft. Usch, fy o blä på den rent ut sagt. Varit vaken varannan timme hela natten för då har jag varit tvungen till att gå upp o kissa och snyta mig. Varför måste bebis ligga o sparka o trycka just på blåsan? Och vart kommer allt snor ifrån?

Jag har använt ett antal paket med näsdukar idag och är nu helt sårig under näsan, halsen river fortfarande och jag mår inte speciellt bra. Hallå låt mig vara frisk till lördag för då bär det av mot Kroatien och semester.
Idag gjordes då äntligen det sista i skolan vilken underbar känsla, jag har gjort en termin i skolan redan. Fick idag hem responsen på min ansökning om mammaledighet. Fick två månaders ledigt som det ser ut nu så vi får väl se vart det slutar och om de blir någon mer skola för min del!!?

Min lilla, fina, underbara älskling Max fyller år idag oxå! Världens bästa som alltid visar uppskattning och är lika glad över att se en. Tänk att det är 8 år sedan han kom till oss eller ja snart för idag är det ju 8 år sedan han föddes:)





Ne nu ska jag kurera mig i soffan och fortsätta tycka synd om mig själv.
Förstår inte hur jag kan bli förkyld med all frukt o vitaminer jag stoppar i mig var dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0