Dålig film

Nu ska jag ge er ett tips på en dålig film.
Jag dök ner i soffan tidigare i kväll i hopp om att få sätta på en söt animerad film som jag trodde skulle vara bra, inte super bra men BRA!
Ack vad fel jag fick, riktigt seg och långdragen så jag kan ärligt säga att jag såg inte klart hela.
Filmen jag pratar om är RANGO...



Så istället för att se klart filmen hoppa jag in i duschen och därefter fick ögonbrynen sig en runda vilket verkligen behövdes.
Så nu när jag luktar gott och är ren ska jag åter ta o slänga mig på soffan med täcke o kudde o kanske titta på Sex and the city filmen en gång till. Man kan inte se den för många gånger och i kväll visas den på TV 4+
tror inte där är något annat skräp att titta på i alla fall.
G jobbar natt idag med så jag är ensam :(

Ingen utav er läsare som har tips på BRA filmer?


 


Kommentarer
Postat av: Mala

Water for ekephants tyckte jag var bra :)

2011-06-25 @ 20:58:28
Postat av: Sandra

Jag tänkte också skriva den, skitbra!

2011-06-26 @ 00:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0