Fortfarande snorig

Näsan rinner som ett jävla vattenfall men jag mår i alla fall lite bättre idag än vad jag gjorde igår.
Låt mig slippa denna förkylning till lördag. Jag håller tummarna och hoppas.

Fick sova till kl 8 i morse vilket var ganska så skönt, kunde dock inte ligga kvar o njuta då min mage skrek efter frukost. Hur är det möjligt att vara såhär hungrig?
Efter frukost börja jag städa, vill ha en ren o fin lägenhet när vi kommer hem efter semester. Mannen erbjöd sig själv att dammsuga så jag damma o moppa golven. gott lukar här:)
Tvätten är snart färdig och jag kan med gott samvete sätta mig på rumpan och inte göra ett skvatt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan meddela att jag nästan direkt fick ont i halsen efter mitt besök hos dig. Nu sitter jag och har feber och snorar som aldrig förr ;(

2011-06-02 @ 15:37:12
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Malin o Axel

jag känner igen det...tugga konstant.

men bebis behöver det!

2011-06-02 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0