Hade velat fira

Helt i onödan åkte vi till Väla idag för att lämna in min lur på lagning. När vi väl kommer till telenor förklarar han snällt för mig att jag måste ringa och få ett försäkringsnummer eller vad de nu var innan jag kan lämna in min lur eftersom garantin på den har gått ut.
Åh kill me! Jag vill ju få lämnat luren så jag kan få tillbaka den fortast möjligast ju.
Men även om jag inte fick lämnat luren på lagning så pigga min sambo upp mig med lite shopping.
vet att jag inte borde shoppa nu som gravid men bara lite, blev två klänningar och en tröja. dessutom var den ene klänningen på REA!

Vi har precis fyllt våra magar med sill, potatis, gräddfil, gräslök och en massa annat gott. Nu väntar bara jordgubbarna oxå på oss. Sen är det snart dags på G att bege sig mot jobb tråkigt nog. Vill ha honom hemma.
Men jag har "sällskap" av en pigg plutt i magen om inget annat, för den har varit väldigt aktiv hela dagen, massa MYS!

Men nu när jag tänker efter så nog allt hade jag velat fira midsommar i alla fall. Man vet att alla andra är iväg och samlade med släkt och vänner. Aja jag KLARAR MIG.
Ha en bra midsommar och var rädda om er, och tänk på att det faktiskt kommer en dag i morgon oxå.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hatar telenor. Dom sa samma till mig, det lät så lätt. Såja nu kan du hämta din nya telefon YES tänkte jag. så ja varsegod, det blir 600 kr i självrisk.

Mög! När man säger ja tack till försäkringen som man ska betala 100 kr för i månaden snackar dom om att oh du kan lämna in den för allt, får ny telefon mm hm glömde ni berätta om självrisken ?!

2011-06-25 @ 10:50:49
URL: http://naughtynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0