Lördag 110618

Det har varit en dag som har gått ganska mycket i lugnets tecken.
Mulet, regn och jäkligt trist väder resulterade i en förmiddag på soffan med min älskling. Åh vad jag älskar att mysa och jag ska banne mig ta vara på varenda minut vi har själv nu innan liten bebis kommer.
Klockan 15 var det dags för 2-års kalas med god smörgåstårta (jag åt som en häst) och just nu i skrivande stund hade jag kunnat äta ännu lite mer.

Kl 18.30 hade vi bokat Bio och filmen vi valde blev BAKSMÄLLAN 2 inte lika bra som ettan men dock en hel del skratt även denna gång.
Hemma igen och myskläderna är på, mysvädret har stannat hela dagen och jag antar att det blir soffan och kanske ännu en film till innan denna kropp somnar.




Kommentarer
Postat av: Jenny

nej men. Jag tyckte tvåan var minst lika bra som ettan =)

2011-06-19 @ 01:00:04
Postat av: Veronica & Julius

Jag tyckte baksmällan 2 var bättre och roligare:) sjuk film:)

Till ditt ovanstående inlägg: hur mycket man än försöker kan man aldrig föreställa sig hur livet kommer vara när barnet kommer. Omställningen är för stor, känslorna med. Sen beror det på vad för barn man får, lugn? Skrikig? Osv olika tufft är det;) när man blir förälder hinner man inte allt det man vill, Dagarna blir annorlunda och man får prioritera sig själv ( dusch smink, mat) i andra hand:) men samtidigt får man något så fint och obeskrivligt! Kram

2011-06-19 @ 16:04:13
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0