Min älskade lur är sönder

Var det någon mer än jag som vaknade i natt av att det verkligen öste ner och blåste halv storm?
Kan tillägas att jag är jävligt trött idag, mina tre första dagar på jobb är gjorda och nu är jag ledig fram till Tisdag morgon. Det märks att det är ett år sedan man cykla, gick och sprang i trappor hela dagarna, hela kroppen är trött men det sägs ju att det är bra att röra på sig när man är gravid.

Min älskling som jag alltid har med mig vart jag än är gick sönder idag.
Jag tappa den i golvet och nu kan jag inte släcka skärmen, stänga av telen, höja och sänka ljudet eller sätta den på ljudlös så i morgon får det bli att jag lämnar den för lagning. Hoppas bara att det går fort för att vara utan den för länge det vill jag ej.



Mannen min jobbar till 20 i kväll så fram till dess ska jag passa på att slappa ett tag, kanske till och med sova en stund det vet man aldrig:)


Kommentarer
Postat av: Mala

Åh fy fan vad surt!!!

2011-06-23 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0