Sjukstuga

Här hemma har vi inte blivit något friskare, min mage vill fortfarande inte visa sig från sin fina snälla sida och nu har G fått nästan 40 graders feber och förkylning.
Hallå det är väl vår nu inte ska vi väl behöva vara sjuka nu?
Mamma har precis varit här med ipren och piggelin kanske att vi kan få må lite bättre vi får väl se.
I morgon måste jag till skolan även om jag mår som ett krockat skithus, vi får väl se hur de går men jag ska verkligen ge de ett försök. Känner att jag verkligen måste dit då jag redan missat en del på vårt fältarbete och de ger mig ångest och jag känner att gruppen får göra allt. Jag vill oxå vara delaktig.
Men är man sjuk så är man tyvärr kan man inte göra någo åt saken.

Nu ska jag återgå till sjuka G och soffan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, det låter inte alls bra där uppe på 3:e våningen.

Hoppas ni båda snart mår bättre!

Piggelin och Ipren borde göra susen =)

Kram

2011-03-09 @ 17:38:51
Postat av: Linda

Usch,krya på er,julia e oxå kass,så tråkigt :S Nä fram med mer sol så alla kan bli friska å pigga igen :)

2011-03-09 @ 19:45:35
URL: http://lindaslove...
Postat av: mala

det var jag som kommentera, men det blev inget namn tydligen

2011-03-09 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0