110509

Jag har haft en underbar helg, lördagen spenderade jag ihop med min älskling. Det blev en tur till alla olika möbelaffärer för blir de flytt behövs det en ny soffa, så vi letade o letade och till sist hittade vi en soffa som även G godkände. I söndags åkte jag emd Sandra till Ikea där det blev frukost innan vi gick och fick en massa inspiration dock handlade jag ingenting med mig hem.

Idag har det varit skola hela dagen, å trött e jag inte van vid långa dagar i skolan då de var längesedan sist. Men dagen kunde inte slutat på ett bättre sätt. En engångsgrill, korv, korvbröd och lite tillbehör och såklar min älskling. Vi begar oss till järavallen där vi grillade och bara mös och det blev även en del härliga skratt :). Detta kallar jag kvalitetstid och det betyder så mkt. Man mår bra i hela själen.
Så nu hade jag tänkt fortsätta att mysa med honom då han är ledig och inte ska iväg och jobba. UNDERBART!!



Jag älskar livet, jag älskar vår/sommar och jag har en härlig känsla i hela kroppen. Det pirrar i hela magen och jag är kär, kär i den bästaste av dom alla <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Detsamma mitt hjärta. Oh va kul om ni också flyttar snart ;) det kommer bli såå bra. Längtar grymt mycket efter att få umgås mycket och ofta med dig ;-)

2011-05-09 @ 21:53:18
Postat av: Malin

Låter som en toppen dag! Glad att du är glad!

2011-05-10 @ 12:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0