Ännu en hyffsat

Ännu en hyffsat lugn och skön dag.
Dagen började med en promenix till affären för inhandling av frukost, sen avnjöt vi en god frukost ihop innan jag fick ett ryck och tog tag i städningen här hemma. Shit vad skitigt här var och efter dammsugningen gjorde det riktigt ont i ryggen. Tror jag får överlåta den biten till min kära sambo i fortsättningen.
När jag var klar med städningen gjorde jag en god cheescake som jag har mumsat på nu i kväll framför TV:n tyvärr i min ensamhet då G jobbar natt och började kl 20



God blev den i alla fall:)
Innan G begav sig till jobb fick vi god middag hemma hos mor min. Nyfångad torsk som var försvinnande god vill jag lova. Så jag och bebis är nöjda för idag. Nu bäddar vi ner oss i sängen o läser lite istället.

4 dagar kvar till UL och vi längtar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0